Branding & Concepten.
Welke kant ren je op? Of blijf je juist even stil staan om je kansen te verkennen? Om te kijken waar je staat, waar je naar toe wilt en hoe je dat dan moet doen? Wees geen kip zonder kop. Want die legt geen eieren. Om te scoren, moet je wel weten waar het doel is. Je moet investeren in jezelf, maar ook in je team en vooral je supporters. Samen met Annigje als een soort van Louis van Gaal bepaal je samen de tactiek en gaat aan de slag om jouw tegenstander ver achter je te laten. Zodat jij niet alleen strijkt met de eer, maar ook met de winstpremie.
Daarvoor zijn geen dikke rapporten, maar wel aandacht, kritische vragen, creatieve brainstorms en vooral ook daadkracht vereist. Zullen we samen de lat hoog leggen? Wij staan te trappelen!
Bij het ontwerpen van nieuwe communicatiemiddelen is het elke keer de vraag: waar staat het merk precies voor? Wat houdt het in? Hoe voelt het? De ervaring leert dat het merkverhaal een van de beste manieren is om dit over te brengen.
Wie ben jij eigenlijk? Voor je dat de wereld in kunt toeteren, moet je het natuurlijk wel zelf weten. Waarom doe je wat je doet? Wat onderscheidt jou van de rest, wat doe jij beter, sneller of goedkoper? Samen met jou bepalen we in twee sessie je merk identiteit. Daarin staat onder meer je Visie, Missie, Kernwaarden, Merkverhaal en propositie.
Binnen Udinga Media gaan we graag voor een concrete aanpak, praktisch en direct toepasbaar. Daarom vertalen we vraagstukken naar strategie. Een strategie met gekoppelde doelstellingen geeft meer richting en een grotere kans op succes. We stellen een plan op met korte, middellange en lange termijn doelstellingen die we smart maken, zodat het specifiek, meetbaar, acceptabel, realistisch en tijdsgebonden is.
Door een goede uitwerking van doelen kun je daar stap voor stap en precies aan werken. Soms ben je het één ook nodig, alvorens je kunt beginnen met het volgende. Aan deze doelstellingen ook kosten hangen en dan heb je voor meerdere jaren een gefaseerd plan.
‘Alles wat je aandacht geeft groeit.’
Dat geldt zeker voor marketing. Als jij wilt dat jouw klant, jouw klant blijft, dan moet je daar je best voor doen. Zo simpel is. Die klant wil weten waarom hij bij jou moet zijn, op de hoogte blijven van jouw nieuwtjes, aanbiedingen of evenementen. Iedereen is anders, dus waar de één een artikel of advertentie in de krant waardeert, zit de ander je website te bekijken. Maar dan moet je wél vindbaar zijn in Google. Dan moet je wel herkenbare en leuke nieuwsbrieven versturen. Dan ontkom je er niet aan om je auto te beletteren, een mooie brochure te ontwerpen of actief te zijn op Facebook en Instagram. Maar wat werkt nu eigenlijk voor jou? En wat past bij je? Het antwoord daarop is: WIJ! Want wij helpen jou op basis van je beschikbare budget en wensen marketinginstrumenten te ontwikkelen die bij je doelgroep inslaan als een bom. Waardoor je in top-of-mind komt óf blijft en je concurrenten ver achter je laat!
Laat ons je helpen met het vormgeven en promoten van je professionele identiteit. Jij bent immers zelf je belangrijkste marketinginstrument. Niet de tent maar de vent maakt het verschil…
Wat doe jij om op te vallen tussen je collega’s? Ben jij de eerste en beste keuze voor opdrachten van jouw klanten? Hoe maak je optimaal gebruik van je eigen USP? Hoe toon je je talent, communiceer je je bijzondere prestaties, je kennis en ervaring? Hoe stimuleer jij mond-tot-mondreclame door je ambassadeurs? Oftewel: Hoe maak jij jouw gunfactor ten gelde?
Bepaal je eigen positie op internet en geef deze vorm. Op die manier kun je op de juiste wijze communiceren met de juiste doelgroepen en zorgen voor goede vindbaarheid en interactie.
Samen werken we aan je naamsbekendheid en zichtbaarheid. Zowel off- als online.
Wij bouwen graag met je aan jouw merk.
Contact
Vragen? Stuur een mail:
info@udingamedia.nl